"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Sabtu, 3 Oktober 2009

mr. aki bakal masuk galangang silat...

sumber gambar ;http://minaq-jinggo.fotopages.com/

ULASAN MR. AKI - inilah manusia paling indada guna d dunia yg mangaku rasul pada umat malayu..kanapa ini barlaku ?

1. kasarungan sagala iblis2 dan sakutunya.
2. indada ilmu pasal islam.
3. mau jadi tarkanal untuk kepantingan.
4. mau jadi pemimpin.
5. mau jadi no 1

cukup lima pakara mr. aki sebut..... sajak kabalakangan ini dunia sana sini d gagarkan macam pataka antaranya d indun gampa bumi yg paling kuat banyak manusia mati... d polipin pun macam itu, d malaysia masala pulitik balik2 pilihan raya, d sabah pulak aman2 sahaja kanampakan tapi jangan d sangka air tanang indada BUAYA manalan manusia..... ada buaya itu. d kawasan mr. aki juga inda talapas macam2 pakara yg barlaku..... sambutan raya MP barsama ADUN ( ANITA BARANTING DAN DR. MAX ) inda ketahuan oleh urang2 kampung....tiba2 saja ada sambutan RAYA....ok la inda wajip juga mau d kasi panjang2 ini carita.........cuma lain x bagi tau rakyat ba pasal raya terbuka itu...rakyat mau jumpa pomimpin inilah masanya bah..

mr. aki pulak suda jadi tarkanal d SAM apa indanya;

1. banyak yg pakai bahasa mr. aki
2. banyak yg ikut ketarampilan mr. aki

sampai ulasan2 d sana macam d bayang2 oleh mr. aki apa lagi urang2 SAM mangantam abislah anon2 yang cakap macam2 d sam... kalau pakai utak tanang2 dan sabagai pajuang pakara2 itu inda paya d layan ba....ini diurang layan abis2an..indada BILHIKMAH inda cukup itu tampiasnya mr. aki dapat gara2 anon2 yang manguna bahasa, gaya mr. aki...... mr. aki kanal muka2 d SAM itu dangan pajam mata pun mr. aki nampak MUKA2 DIURANG....bukan kanal saja ruma2 diurang pun mr. aki kanal ....kasi butul ba kamu cara menjawap jangan mambabi buta saja...jangan kawan kamu pun kamu bantai.. MR. AKI JUMPA KAMU masa terdakat ... kita buat rundingan abis2an demi kepantingan KOTA MARUDU, TANDIK.

kalau mr. aki saja mimang indada guna satanga sen pun, tapi dami perjuangan ayuh kita BERDEBAT kalau parlu...kutukan pun mr. aki terima cuma 1 saratnya keluarkan bukti, saksi dan sabagainya..... mr. aki kasi keluar bukti dan saksi batapa BILHIKMAH inda d pakai. mr. aki panas dan panas bukan karana kamu sarang peribadi mr. aki yg indada sikul ini, mr. aki panas dan panas karana galangan parjuangan talah d camari dengan tuping2 tasaup.



Bertaubatlah pengikutku - Kahar




SHAH ALAM - Setelah mengaku bersalah atas lima pertuduhan menghina agama Islam, pengamal ajaran sesat yang mengaku dirinya 'Rasul Melayu', Abdul Kahar Ahmad, 59, (gambar) menyeru semua pengikutnya supaya segera bertaubat kepada Allah.

Bekas pekerja zoo itu juga memohon maaf kepada seluruh umat Islam dan pihak berkuasa seperti Jabatan Agama Islam, polis dan Jabatan Penjara atas kesilapan yang dilakukan sehingga menimbulkan provokasi, kekeliruan dan fitnah terhadap Islam.

Kenyataan bertulis yang ditandatangani Abdul Kahar itu dibacakan oleh peguam syarie kepada Abdul Kahar iaitu Zulkifli Che Yong di hadapan Hakim Syarie, Abu Zaky Mohammad di Mahkamah Tinggi Syariah di sini semalam sebelum hujah mitigasi hukuman tertuduh berlangsung di mahkamah berkenaan.

Zulkifli memberitahu, Abdul Kahar juga menyatakan bahawa pengakuan bersalah yang dibuat sebelum ini adalah berterusan dan tidak akan ditarik semula.

"Pesalah juga mengambil kesempatan di dalam mahkamah yang mulia dengan rendah diri mengakui kesalahan yang dilakukan adalah besar dan telah insaf, sedar dan bertaubat kepada Allah, semoga taubat nasuha itu diterima oleh Allah.

"Semoga selepas ini, isu yang dicetuskan dan dibangkitkan dianggap batil, palsu dan tidak benar.

"Pesalah juga meminta sesiapa yang terikut dan terpedaya dengan perkara batil yang pesalah pernah bangkitkan hendaklah bertaubat, insaf dan melupakan secara mutlak," jelasnya yang membacakan pengakuan pesalah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM