"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Jumaat, 12 Jun 2009

Buat Sumpa d Makah dan madina ...


Salagi kamu inda bersumpah d makah dan madina salagi itu urang islam inda parcaya apa kamu cakap !!! gara2 karaja kamu agama islam tercamar, nagara goncang dan masyarakat malaysia pening kapala ...


ULASAN MR. AKI - butul2 budu ini anuar, juga pihak yang terlibat ... kalau butul2 indada buat kasi cucuk itu lubang jubur apa mau takut2 ... kalau inda yakin dengan undang2 dunia suda kan... baik buat sumpa d makah dan madina buat butul2, munajat minta ALLAH turunkan hukuman tunai... ini main sumpa2 d tana halal mana ada jalan ...kata, pihak d tudu indada malantak jubur.. kata yang di lantak ada...jubur dia d cucuk..BUDU butul parangai !!! bagus mati kecil2 lagi indada dosa, masuk suruga...!!!


Perbicaraan Anwar mohon dokumen kes liwat pada 22 Jun

12/06/2009 4:16pm- utusan malaysia

KUALA LUMPUR 12 Jun — Permohonan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim meminta pihak pendakwaan menyediakan beliau dengan semua dokumen berkaitan kes liwatnya ditetapkan perbicaraan pada 22 Jun.

Peguam Anwar, S.N.Nair berkata beliau diberikan notis oleh mahkamah itu mengenai perkara berkenaan yang akan didengar oleh Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah pada hari berkenaan.

Rabu lepas, Anwar memfailkan satu notis usul meminta mahkamah memaksa pendakwaan menyediakan beliau dengan dokumen itu sebelum perbicaraan mengenai kes liwatnya didengar bermula pada 1 hingga 24 Julai.

Antara dokumen yang beliau mahukan ialah rakaman asal Kamera Litar Tertutup (CCTV) yang diambil di beberapa lokasi di tempat kejadian itu di Desa Damansara Condominium, Jalan Setia Kasih, Bukit Damansara dari 25 hingga 27 Jun, 2008, sampel DNA, kenyataan daripada saksi termasuk pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan, polis dan beberapa dokumen lain.

Beliau memohon kepada mahkamah untuk melepas dan membebaskan beliau dengan segera daripada pertuduhan liwat atau menggantung proseding mengenai kes liwat nya dengan tetap jika pendakwaan tidak mematuhi perintah mahkamah itu untuk membekalkannnya dengan dokumen berkenaan.

Anwar, 61, menghadapi pertuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 23, di Unit 11-5-1, Desa Damansara Condominium, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, di sini antara 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun, tahun lepas. - Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM