"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Ahad, 24 Mei 2009

Mr. Aki Mau Jumpa PM

Salamat malam dan kalau mau tidur jangan lupa baca doa tidur, agar syaitan inda kencing telinga kita, dan muda bangun solat subuh...selain itu muda2an mimpi yang bagus2 malam ini.. mr.aki mau kongsi pada pambaca pangalaman kawan mr. aki jumpa dengan s/u pulitik pak lah Alwi che Amat urang kalantan.. urang ini menurut kawan mr. aki parama urang dia, senyum bila barcakap, muka buli tahan inda manampakkan kesumbungan... dia manang atas tikit UMNO d kalantan, buli tahan...bukan sanang mau manang d kalantan, hanya urang2 yang butul2 ada aura buli manang..

apa yang mr. aki mau lihat.. apakah s/u pulitik Pak Najib lebih hebat urang dia dari ALWI CHE AMAT ...? sesuai dengan gagasan pak najib 1 malaysia, rakyat d kasi dahuluai..kalau panjang umur teringin mr. aki berurusan dengan Pak Najib dan S/U2 pulitik Pak Najib... untuk d uji butul kah rakyat d utamakan...Bukan inda parcaya tapi bulum ada bukti. Mr. aki mau jumpa PM pasal mau bagi tau kadaan urang2 bukit d sabah dan sarawak...jangan sampai katingalan bas 1 malaysia, jangan sampai d lihat 1 mata saja...


Orang Pak Lah Kena Buang di

Kelantanhttp://msomelayu.blogspot.com/

SEKALI air bah sekali pasir berubah. Barisan kepimpinan Umno Kelantan yang diketuai oleh Annuar Musa sebelum ini dirombak secara total oleh Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan yang baru, Mustapa Mohamed apabila tidak mengekalkan pegawai parti lantikan Annuar dulu.

Alwi Che Amat yang juga bekas Setiausaha Politik Perdana Menteri dilantik menjadi ketua penerangan dibuang oleh Mustapa tempat Alwi diganti dengan bekas Ketua Pemuda Umno Kelantan Dali Hussein.

Semantara Setiausaha Umno Kelantan, yang juga ketua Umno Kuala Krai, Ramzi Abdul Rahman tidak dilantik semula dan tempat Ramzi itu diganti dengan ketua Umno Tumpat, Norzaidi Omar.

Nasib Alwi agak bernasib baik kerana beliau masih diberi peranan untuk menjadi Setiasuaha Barisan Nasional, Kelantan sementara Ramzi langsung tidak diberi tugas.

Pengguguran Alwi dan Ramzi itu dilihat sebagai tindakan pemutihan orang Abdullah Badawi di Kelantan.

Sementara itu bekas pengerusi Umno Kelantan Annuar Musa juga tidak diberi apa-apa peranan dan seakan dilenyapkan terus dari Umno Kelantan.

Ketua bahagian Umno Kota Bharu, Fatmi Che Salleh yang dijangka dilantik memegang jawatan penting dalam perhubungan Umno tidak dilantik memegang apa-apa jawatan. Ketua Umno Pasir Mas, Hanafi Mamat pula dilantik sebagai bendahari.

Seperti mana maklum, timbalan pengerusi badan perhubungan ialah ketua Umno Bachok, Awang Adek Hussein.

2 ulasan:

  1. tuan saya add blog hebat ni di bloglist saya @ http://1-malaysia.blogspot.com

    BalasPadam
  2. tq..denihati. mr.aki akan masuk blog tuan

    BalasPadam

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM