"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Selasa, 18 Mei 2010

Sadappp Bah itu ?


KUALA LUMPUR - Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

Ini ulasan aki;

1. Karaja diurang ni kasi jatu nama ustazaha, di mana lambang ustazaha ini urang agama pada umumnya, tapi sabanarnya bukan lambang pak ustaz/ustazaha/lulamak/kiai dan sabagainya manjadi katatapan masuk suruga, urang baik2, indada dosa...yg manjadi katatapan Allah adalah kuat mana iman seorang itu, kuat mana amalan kabaikan, kuat mana beramal...paham suda kannnnn, untuk lanjut tanya urang2 arip agama butul atau inda cakap aki.

2. paktor urang2 malakukan ' pakara siuk2 ini ' antaranya; suka sama suka pasal kalau inda suka mustahil targamak pasangan ini kasi rakam karaja2 diurang..laki2 ini kasi parangkap ini parampuan supaya capat kawin, dan inda banyak duit kaluar urus kawin ( kawin parcuma ) cinta diurang d tantang oleh keluarga tarutamannya keluarga parampuan...maka diurang pun main siuk2 paluiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

cukuplah ulasan aki pasal kes ini.......... banyak lagi sabanarnya tapi bikin malas mau cakap. pokoknya iman/takwq bukan milik ustaz,ustazaha,ulamak,haji, hajah dan nama2 yg ada malambangkan urang itu baik....walaupun mimang urang2 macam itu baikkkkkkkkkkkkkkk, mana2 pasangan yg inda katahanan suda tu kawinlah capat2 kalau indada duit sakalipun itu bukan syarat wajib...semua pihak kana timbang pakara ini.

1 ulasan:

  1. Nahhh...ini la bah yang urang bilang tutup atas buka bawah....bikin malu urang islam saja.Urang ugama lain tiada juga buat begitu.

    BalasPadam

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM