"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Rabu, 10 Februari 2010

Aku, kau dan kita semua sama ?

siapapun kita, inilah tampat kita...dalam tana, cacing dan sagala2 yg dalam tana makan badan kita, d sini panamat pertama kehidupan, aduiiiiiiiiiiiiii banyaknya dosa2 ku, banyaknya kajahatan yg aku buat, sedikit masa untuk beribadah. sajak 2, 3 tahun kabalakangan ini...aku salalu terbayang2 kamatian ku...ampunkan dosa2ku ya...allah. mata tua ini salalu manangiss, pikiran juga manangis, hati juga manangisss, pasti satu saat aku mati...!!!


kamatian macam2 cara yg allah takdirkan satiap hambanaya...ada yg kana langar, ada yg bunu diri, ada yang tarjatuh pokoknya macam2 cara. ati ketika ini butul2 aku d bawa memikirkan kamatian. ampunkan dosa ku ya...allah.


semoga ruh yg maningal ini mandapat keampunan allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM