"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Khamis, 10 Disember 2009

kalau inda sabarrrrr


Cikgu asnal dan cikgu androd yg satu urang ini pangurusi, yg kedua timbalan pengurusi sambutan ari keluarga 1 tandik yg tercalar parbagai pemikiran dan pandapat... ada barsipat panas, suam2 .... yg lain mr. aki kasi sipat lumpat2 pakai ilmu munapik sakajap pakai baju puti dan sakajap palai baju itam cara dia....ini jenis urang pandai untungnya ada ruginya tapi salamat...inda apa inilah dunia. ada bagus, ada panjahat, ada org soleh ada orang toleh....ada urang pangasih ada urang kedekut....pokoknya IMAN saja yg salamat, di balakang diurang ini ada lagi yg kasi main paranan, terima kasi semua yg tarlibat langsung dan inda langsung.

yang kasi duit dan kasi apa2 inda paya kita kasi kurik apa niat diurang...niat ini urusan TUHAN walaupun 1 juta x kita cakap ' saja aku mandarama, menyumbang, buat ini karaja karana ALLAH ' sakali pun kalau sakadar ucapan ini bukan niat.... itu bahasa saja, niat ini tersimpan d lubuk ati murni yg halus baca ihyalulumudin bab ati/niat untuk paham.

mr. aki tingok yg mengantam ini bukan banyak pun cuma 2, 3 urang saja dan urang yg sama menjadi panyarang sajak adanya pos2 barkaitan kota marudu dalam buluk...mereka2 ini urang dalam ruma sendiri. mereka ini biasa makan minum bersama, jalan2 barsama...tapi kalau inda sabar suda dengan parangai mereka ambil saja jalan ini....serahkan mereka pada ALLAH lakukan sambayang malam tiap2 malam...minta keadilan yg seadil-adilnya-Nya ...garanti MAKBUL. bangun tanga2 malam inda sambayang saja inda jadi aaaaaaaaaaaaaaaaaa




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM