"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Isnin, 7 September 2009

Butul KAN ?

ULASAN MR. AKI - banyak kali mr.aki bagi tau.. di dunia ini yang panipu paling pintar adalah urang2 ada sikulah, pakai itu ini galaran, pakai itu ini gelaran ...pandai buat surat, pandai buat cop dan semua yg barkaitan... dia dapat bukan ringit2 tapi puluh ribu, ratus ribu mala jutaan ... jadi siapa pintar ? siapa porompak handalan ... ? lain x jangan sikit2 lihat kalau ada kejahatan di limpar pada urang2 miskin aaaaaaaaaaaaaaaa mereka mencuri makanan pasal miskin bukan ? tapi urang kaya mencuri karana apa ?


Tan Sri Hantu tender' tukar identiti




KUALA LUMPUR - Seorang pakar membuat tender palsu yang dikehendaki kerana memperdaya 22 peniaga dan kontraktor melibatkan kerugian lebih RM1 juta dipercayai menggunakan identiti palsu untuk mengelak dikesan pihak berkuasa.

Jurucakap polis memberitahu, hanya dengan cara itu dia dapat mengelak daripada dikesan dan orang ramai pula tidak dapat memberi maklumat kepada pihak polis.

"Bagaimanapun, kita percaya lelaki tersebut masih berada dalam negara kerana anggota perisik yang ditempatkan di pintu masuk negara masih belum mengesan percubaannya untuk meninggalkan negara ini," katanya di sini semalam.

Kelmarin Kosmo! Ahad melaporkan, seorang lelaki yang menyamar menggunakan gelaran Datuk dan Tan Sri bertindak licik menawarkan tender palsu untuk mendapatkan upah lumayan daripada mangsa-mangsanya.

Dapatkan berita selanjutnya dalam akhbar Kosmo!.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM