"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Jumaat, 3 Julai 2009

anak haram ...


Ini cina KAPARAT ini buli mr. aki istilakan sabagai panglima parang bagi cina... dia cakap apa saja dalam kapala dia...ngam atau inda itu lain cerita, kalau d dewan parlimen macam2 bentul muka, tangan, mata dan mulut dia barcakap... kalau d kalangan india c KAPARAT karpal sing panglima dia...serupa dengan cina ini.. ini salingan mr. aki pada pagi ini........ apa yag mr. aki parkatakan x ini adalah penolakan DAP pada pakatan ...!!!

mr. aki inda hairan..jenis mereka ini macam SUSUMPA BERBINKAN HANTU RAYA !!! hari ini cerai esok rujuk lagi kemudian cerai lagi....inda abis bacarai, ertinya indada hukum TALAQ 3 ... kemudian s PAS ini pulak yg tahu HUKUM ok saja d karajakan oleh DAP ..d tunggang langgang pun ok sajaaa .... !!!

kalau ibarat BINI haram suda hubungan mereka ini pasal cerai lebih x 3 masi satu bilik, satu bantal, satu kain selimut .... bila naik BARANG kedua-duanya... BAHANTAMLAH diurang d bilik galap sampai keluar.....dan PUSA ..!!! bila dapat anak tatap juga d kasi bin dan kasi ibu ...!!!!! pikirkan .





Satu tamparan kepada Nik Aziz

KUALA LUMPUR 2 Julai - Tindakan DAP Kedah menarik diri daripada kerajaan pakatan pembangkang hanya kerana babi merupakan tamparan hebat kepada Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang bersungguh-sungguh mahu bersama parti itu untuk membentuk kerajaan dan menolak UMNO.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata, apa yang berlaku di Kedah itu jelas memperlihatkan pandangan Nik Aziz berhubung kerajaan pakatan pembangkang adalah salah.

"Oleh kerana perbincangan dengan Pas dan DAP tidak berjaya, jadi tesis Nik Aziz sudah gagal walaupun beliau menunjukkan lebih suka kepada DAP berbanding muslimin dan muslimat dalam UMNO," katanya.

Beliau yang juga Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan berkata demikian pada sidang akhbar selepas mengadakan pertemuan dengan pegawai-pegawai penerangan seluruh negara di sebuah hotel di sini hari ini.

Tambah Rais, apa yang berlaku di Kedah mencerminkan bahawa pakatan pembangkang hanya bersama untuk mencapai kuasa dan tidak menolak kemungkinan negara akan huru-hara atau bermasalah jika mereka menguasai kerajaan Pusat.

Katanya, kewujudan pakatan pembangkang pada masa kini adalah marriage of convenience atau perkahwinan untuk kesenangan semata-mata.

"Saya sendiri berpendapat penarikan diri DAP itu menunjukkan pakatan pembangkang tidak boleh kekal sebab asas-asas nilai perjuangan mereka berbeza sama sekali kerana DAP sertai pakatan semata-mata untuk memegang kuasa ataupun satu glamor politik bagi mereka," katanya.

Rais bagaimanapun tidak menolak kemungkinan DAP Kedah akan kembali menyertai pakatan pembangkang di negeri itu tidak lama lagi.

2 ulasan:

  1. mr aki . itu semua gimik .. nanti mereka pasti akan kahwin semula.. wakakakaka!

    BalasPadam
  2. wahhh... mr aki, marah betul ekk, takpe kasi hantam lagi itu jahanam punya pas, anyway jangan lupa 8hb ni, harap2 dapat jumpa mr aki di mahkamah jalan duta, kita sama2 datang untuk malukan anwar..

    BalasPadam

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM