"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Jumaat, 26 Jun 2009

Pemuda UMNO lapor polis


Nik Aziz; Kalau ana suda indada.... ana harap entalah ganti tempat ana... harun din; aik..macam mana ana mau ganti tempat entalah..kita sama2 suda tualah dakat2 MAMPUS AL-MATI !!!
( mr. aki mangkali itulah yg mereka sadang bparkatakan )



Jangut ana langsung inda tacabut atas lapuran UMNO tarhadap apa yang ana kata pada UMNO... ...namun harus ingat, malaikat inda parna buhung buat lapuran pada ALLAH d hari pangadilan... !!!


(GAMBAR ) http://minaq-jinggo.fotopages.com/?entry=1873282

ULASAN MR. AKI - Urang2 UMNO kana ingat.... inda semua apa yang kamu cakapa itu BENAR dan inda semua inda BUTUL...kalau mahu d sayangi rakyat, buatlah terbaik !!!

Nik Aziz: Pemuda UMNO lapor polis

KOTA BHARU 25 Jun - Pergerakan Pemuda UMNO Kelantan hari ini membuat laporan polis terhadap Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung kenyataannya yang menyamakan UMNO seperti ajaran sesat Ayah Pin, pengganas komunis dan Chin Peng.

Laporan tersebut dibuat oleh Ketua Pemuda UMNO negeri, Anuar Safian yang diiringi kira-kira 100 ahli pergerakan itu di Balai Polis Kota Bharu, pada pukul 10.30 pagi ini.

Anuar ketika ditemui selepas membuat laporan itu berkata, tindakan Nik Aziz mengeluarkan kenyataan tersebut dalam satu ceramahnya di Manek Urai pada 21 Jun lalu, tidak berasas dan keterlaluan.

Sehubungan itu, beliau meminta polis menyiasat dan mengambil tindakan sewajarnya terhadap pemimpin Pas tersebut kerana tuduhannya boleh mencetuskan perasaan marah, benci dan kecewa di kalangan ahli UMNO dan rakyat Kelantan.

"Pemuda melihat tuduhan Nik Aziz yang menyamakan perjuangan UMNO seperti Ayah Pin, komunis dan Chin Peng serta menolak prinsip agama dan ketuhanan adalah tidak berasas.

"Sekiranya sama dengan Chin Peng, kita mahu tanya berapa ramai yang telah dibunuh, diperkosa oleh UMNO sejak penubuhannya dan jika sama dengan ajaran sesat, berapa ramai pula disesatkan," soalnya.

Anuar yang juga Ketua Pemuda Kubang Kerian berkata, pihaknya mempunyai bukti Nik Aziz mengeluarkan kenyataan itu berdasarkan laporan beberapa akhbar tempatan dan laman sesawang.

Beliau turut menyifatkan Nik Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan adalah seorang buta sejarah serta menolak Perlembagaan Negara.

"Kita yakin UMNO adalah parti yang telah banyak membawa perubahan kepada generasi Melayu dan Islam di negara ini," tegasnya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Zahruddin Abdullah ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM