"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Ahad, 24 Mei 2009

Siapa2 yang mau marasa kadamaian pikiran, kadamaian jiwa bah... datang kamu d tampat mr. aki buli mr. aki kasi tanang kamu punya pikiran/jiwa. bukit d bawa gunung kinabalu inilah tampat mr. aki tinggal, cantik bah kan....


Alang2 3 ari saja pambangkang ini inda makan, inda minum kasi 3 tahun lah inda makan supaya MAMPUS indada lagi urang2 pangacau...cukup2lah pilihanraya suda limpas, bicara d mahkamah pun suda limpas.. suda tau siapa kala dan manang. Kalau kata karajaan inda tulus.... mr. aki jawab kamu manang 3 negeri macam mana ?

pikirlah pakai kapala utak.... jangan buat itu utak macam BABI yang bawa panyakit atau macam H1N1 indada karaja malainkan kasi jangkit itu panyakit pada urang lain... cukuplah panyakit itu tanggung sendiri...


Mogok lapar

IPOH 23 Mei - Ibarat bayi menangis inginkan perhatian!

Selepas mengadakan sidang Dewan Undangan Negeri bawah pokok dan membina monumen 'demokrasi', pakatan pembangkang tidak sudah-sudah mahu mencetuskan suasana tidak stabil di Perak.

Pakatan pembangkang yang telah kehilangan majoriti DUN kini merancang mengadakan kempen mogok lapar selama tiga hari bagi mendesak DUN dibubarkan.

Tindakan mereka itu seolah-olah tidak menghormati keputusan Mahkamah Rayuan Putrajaya mengisytiharkan Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir sebagai Menteri Besar Perak yang sah semalam.

Pelbagai program diatur sempena kempen tiga hari itu yang bermula pukul 10 pagi, Selasa ini di Wisma DAP.

Setiausaha DAP negeri, Nga Kor Ming pada sidang akhbar di sini berkata, kempen tersebut akan dirasmikan oleh Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin dan bekas Speaker, V. Sivakumar dan ia berterusan selama 72 jam.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM