"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Rabu, 1 Disember 2010

Wanita D' MATA ?

Bila bercarita mata karanjang maka suda pasti lelaki lah yg kana .. tapi wanita juga sama sabanarnya bila lihat jantan2 yg lawa2 inda kira lawa d mata atau d ati seseorang. Aki bacarita pasal wanita x ini pasal ramai yg tergila-gila dunia gelamorrrr .

kecantikan pd wanita di lihat di mana sabanarnya ? cantiknya atau apa ? apapun bahasa yg kita pakai parkataan lawa,cantik lah paling muda dan semua urang paham ...yang lain2 tu dalam ati berkata-kata tantang dua perkataan sabanarnya, yang tuan badan saja paham dalam rasa dia ... bah, mari kita ukur dua gambar ini ... mana yg sadap mata melihat ? sejuk ati melihat yg samacam mau lagi dan mau lagi sesuatu ...inda rasa puas ati. tanya ati anda dan jangan main buyuk bacakap pd diri sendiri.

Ada jawapan suda kan ...wanita perpurda inilah sabanarnya ati kita mcm inda puas sesuatu ...kanapa ? pasal sipat semula jadi mau kan mcm itu . Allah suru wanita pakai tudungggg dan mimang ngam dengan ati kecil kita.

ini juga cantik kan ? tapi awal2 kepuasan pd mata dan ati kita rasa puas pasal awal2 dia bukaaaaa sampai indada parasaan kita mau lagi...banding wanita pakai tudung kan ? jadi wanita2 yg cantik2 itu kanapa kasi buka aaaaaaaaaaa



manis ada lawa juga ada tapi masi kurang rasa kita malihat banding gambar atas yg pakai purda. banar lagi butul undang2 Allah ini...buka pikiran kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM