"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Jumaat, 4 Disember 2009

ini jawapan mr. aki

3. EMM siya kanal ko mr.aki..ko DJ d utarafm jua tu kan..kan.. hihihi
Details
2009-12-03 1:44 PM
#
2. EMM bagus buka ini redio dan segala logo utarafm di sini owh mr.aki...menjajaskan
Details
2009-12-03 1:41 PM
#
1. EMM Mr.aki ni bikin HANCUR nama UtaraFM sija
Details
2009-12-03 1:40 PM
#
Ini jawapan mr. aki sama ini saudara EMM ..... no. 1; EMM bilang kasi ancur ini utara fm barkaitan tulisan mr. aki d bawa ini.... pasal emm nampak tunggang, kenaikan, keuntungan mr. aki paham...mimang kasi hancur kalau d latak atas kahancuran....tapi kalau d kasi latak d atas kabaikan ' MANANG atas MANANG ' inda hancur bah kan ? dalam dunia ini indada pakara yang inda mau kenaikan, keuntungan dan yg sama waktu dingan dia....kalau ada bacakap KASI TIDAK pandapat mr. aki ini alamat urang itu inda jujur diri sendiri. ( kalau mau tau lagi d mana keuntungan dan kamanangan semua pihak..... buli bah panggil mr. aki bagi carama pasal ini )

no. 2 ; EMM suru mr. aki buka ini radio dan logo ini utara fm..... pasal apa ? adisssssss butul2 pandapat emm ini pindik ooooooooo buka ini radio dan lambang inda sampai 1 ari mr. aki buli buka bah kalau itu saja.....tapi radio ini kan milik pandingar, milik kita urang semua...mr. aki inda nampak berdosanya mr. aki simpan ini radio dan logo .....yag mr. aki nampak utara fm ini untung ada lagi....pasal ini buluk mr. aki banyak bah kawan2 yang masuk mambaca d sini ... walaupun bahasa mr. aki buruk2 ..... jadi ada keuntungan bah kan ?

no. 3 ; EMM bilang kanal sama mr. aki ....... sukurlah kita ini rupa2nya barkawan, dan mr. aki kanal juga emm bah dari mana siapa.. jadi mr. aki bertarima kasi pasal emm kanal mr. aki.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM