"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Rabu, 25 November 2009

Utara Fm Bakal ke angkasa ?

angkasawan nagara barsama dj. rumputt
kalau dulu indad siapa parna pikir utara fm ini akan malangka sebigini jauhhhhh...jauh bukan karana ada duit berjuta-juta atau adanya bangunan malangit, adanya kalangkapan canggih mangalakan RTM, TV3, NTV7 dan yg lainnya... jahunya karana utara fm samakin d kanali oleh pendingar, pemimpin, ngo, saintis, prof dan sabagainya...buli d katakan semua lapisan masyarakat kanal utara fm.. pandingarnya juga suda ada yang tahap panatik, indada lagi radio lain malaingkan utara fm. Karaja siapa ini ?

1. tuan punya ( pangasas utara fm )
2. adanya urang2 jadi tiang,antaranya para parancangan, para pakarja suka rilaaa (indada gaji ), penyumbang/panaja yg terdiri dari urang2 perseorangan, dj2 , pendingar dan urang2 d sabalik tabir ( secara langsung atau inda langsung )

mr. aki meningok ini utara fm dari dakat sampai kapada meningok jauh2 , cuma saja kenaikan ini masti d susun, d atur, d kasi kamas, d kasi cantik ...inda buli lagi d latak main suka2, main hobi2, main hiburan2 saja...mau inda mau masti masuk d galangang KOPRAT....bukan kaparat aaaaaa pakara ini inda buli inda kana masuk...pasal yang terlibat d utara fm ini banyak yang indada karaja, barbanding yg bakarja...diurang pun mau makan, diurang pun mau kawin, diurang pun mau sanang.... jadi utara fm kana pikir ini dengan cara tanang2 saja...jangan main panas2, jangan main sindir2, jangan main kira2, jangan main2 ..... DALAM PIRASAT MR. AKI UTARA FM INI AKAN NAIK D BULAN INDA LAMA LAGI !!! suda barsadia ka naik d BULAN ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM