"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Ahad, 29 November 2009

jahanam oh jahanam


Malang bertimpa wanita mualaf


SEBUAH rumah di Menara Grandeur di Pandan Indah yang dijadikan tempat seorang wanita mualaf dan anaknya dikurung sejak 20 November lalu.

AMPANG JAYA - Malang berganda bagi seorang wanita mualaf yang cuba mendapat perlindungan selepas diabaikan suami apabila dia kemudian menjadi mangsa kurung, pukul dan rogol oleh seorang lelaki yang menabur janji untuk membantu menyelesaikan masalahnya.

Lebih mengejutkan apabila perbuatan kejam dan keji itu membabitkan orang kanan yang didakwa menguruskan Persatuan Mualaf Cina yang ditubuh sendiri.

Mangsa dikurung dan dijadikan mangsa pemuas nafsu seks kepada lelaki itu selama seminggu sejak 20 November lalu.

Persatuan Mualaf Cina terbabit tiada kena mengena dengan Persatuan Cina Muslim Malaysia (Macma).

Kisah sedih mangsa mualaf berusia 28 tahun itu bermula apabila dia bersama seorang anak perempuannya yang berumur lapan tahun telah pergi ke pejabat persatuan itu di tingkat tiga Menara Grandeur, Pandan Indah di sini pada 20 November lalu.

Hajat mangsa untuk mendapatkan perlindungan dan bantuan daripada persatuan itu selepas mendakwa dia diabaikan suami yang dinikahinya sejak sembilan tahun.


ULASAN MR. AKI; indada bahasa yang dapat mr. aki cakap malaingkan jahanan, antu, pulung, babal dan sagalanya ...atas parangai urang yg barkaitan ini,talah berkali-kali suara mualap sabah bacakap pada pihak karajaan agar malantik seorang senator bagi kaum mualap...tapi inda d dengar, inda ambil parhatian...sadangkal gulungan oku, artis, urang asli ada senator ...kanapa gulungan mualap ini indada hak ka ? atau indada keuntungan pulitik ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM