"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Khamis, 1 Oktober 2009

Pilihan Raya Lagi adisss

YB. Anita Baranting ADUN N.5 Tandik, kota marudu, SABAH
dulu dia d antam oleh kawan buluk d kota marudu tarmasuk mr. aki mangantam dia. kini asil pangantaman yang membina darap dia d mata rakyat tandik naik mangalakan MP kota marudu Dr. Max mentiri pusat...pasal apa ? pasal ini duktur jarang2 balik kawasaan...indada guna butul. si anita ini walaupun bukan duktur tapi dia tarima keritikan kami.....sikarang siapa untung ? YB ini juga untung.


Calun PAS, Zulkefly Mohammad bin Hj Omar, Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan

Ya..Tuhan ku, kasi mananglah kami, kasi mananglah aku..... kasi kalalah ini calun PAS, kasi tabaliklah ati2 urang PAS dan sekutunya supaya mengundi saya...amin ( mangkali inilah doa datuk ini...ok lah berdoalah kamu...siapa2pun ada hak minta dan berdoa.

sumber gambar; http://minaq-jinggo.fotopages.com/

ULASAN MR. AKI - patut bagilah bah anak2 muda calun UMNO..dia ini suda parna jadi calun, suda menjadi ketua negeri, suda kaya raya.... apa lagi dia mau, jangan tamak bah datuk...ini pun rakyat inda suka ooooo macam d sabah juga pilihanraya akan datang...yg tua2 suda2lah bah bagi mereka2 yang muda2 biar kamu jadi panasihat saja....siappun manang jari rakyatlah yg raja masa buang undi nanti..... cuma mr.aki kasi ingat YB2 d sabah karajalah untuk rakyat, karajalah untuk agama, bangsa dan nagara....rakyat sikarang pintar2 ingattttttttt


Guna pendekatan mesra rakyat - Mohd. Isa (utusan malaysia)



PORT DICKSON 30 Sept. - UMNO dan Barisan Nasional (BN) akan menggunakan pendekatan mesra rakyat selain memperjelaskan isu bagi memenangi hati pengundi pada Pilihan Raya Kecil DUN Bagan Pinang 11 Oktober ini.

Calon BN, Tan Sri Mohd. Isa Samad berkata, konsep BN adalah jelas iaitu mendampingi rakyat tanpa mengira kaum setap masa bahkan segala kemudahan yang diberikan adalah hasil dari usaha parti itu yang begitu peka kepada masyarakat setempat.

Kata beliau yang juga Ketua UMNO Bahagian Telok Kemang, adalah menjadi tanggungjawab BN dalam memperjelaskan semua isu yang dicampakkan oleh pembangkang bagi mengelakkan kekeliruan di kalangan pengundi.

"Memang kita sentiasa mendekati rakyat pada setiap masa dan memahami apa yang diperlukan oleh mereka. Pada masa yang sama adalah penting jika isu yang diputar belit pembangkang diperjelaskan.

"Ini penting bagi pengundi oleh kerana apabila ia isu ini dibangkitkan orang jadi keliru dan ini akan menimbul rasa tidak yakin rakyat kepada kerajaan," katanya ketika ditemui pada Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri di Taman Datuk Abdul Samad di sini hari ini.

Mohd. Isa juga memberitahu, BN tidak akan terikut-ikut dengan cara pembangkang yang seringkali memaki hamun kerajaan walhal telah banyak dasar kerajaan menguntungkan mereka.

Sementara itu, beliau berasa gembira melihat respons dari pengundi sebaik sahaja diumumkan oleh Timbalan Pengerusi BN, Tan Sri Muhyiddin Yassin semalam adalah menggalakkan.

"Ini tempat saya.. Tengoklah ramai orang datang," katanya secara berseloroh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM