"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Sabtu, 17 Oktober 2009

Apa banar ?


PIKIRAN MR. AKI; -salagi sikap pemimpin2 bahagian, wakil2 rakyat satampat dan pihak2 urang pulitik BERSIKAP MUNYIT D UTAN D KASI SUSU ANAK D RUMAH D KASI MAMPUS salagi itulah jangan arap undi2 rakyat UMNO dapat.... kanapa mr. aki cakap ini macam, pasal ini macam kamu tingok aaaaaaaaaaaaaaaa...!!!

DIBAHAGIAN;

1. yang dapat purijik semua urang2 dalam bahagian, bukan itu saja balik2 lagi itu dapat purijik ... sampai kaya urang tersabut... urang lain lugai2 sampai mati indada dapat barang purijik..sadangkan dia mati2 sukung pati kasayangan dia, ketua cawangan pulak itu yg lain jangan tanyalah....kanapa ini barlaku ?

2. yang inda ketua cawangan inda paya tanyalah.... macam biasa juga bah, indada kedudukan sampai kematian......pili kasi bukan alang2 . .. sadangkan ada cara mau kasi sanang ba penyukung kalau guna utak KESAMARATAAN dan ADIL ...kalau inda tahu jumpa urang yang ada ilmu ini ba kan .....!!! ok lah lu pikir lah sendiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(SAYANGLAH MUNYIT MU DARI URANGMU)


PATIKAN UCAPAN NAJIP DALAM UTUSAN MALAYSIA 17hb Okt 2009 ; kata Najib, beliau merasa agak gusar memikirkan sama ada ahli-ahli parti sudah pulih dari segi semangat akibat 'ujian besar' yang dilalui setahun lalu.

"Selama satu tahun saya berasa begitu gusar. Agak gundah-gulana juga hati saya melihat sama ada ahli-ahli parti kita sudah pulih dari segi semangat ke tidak, sudah boleh bangkit semula atau pun tidak, sudah sedar atau pun tidak, sudah benar-benar insaf atau pun tidak.

"Maka pada hari ini bila saya berdiri depan tuan-tuan dan puan-puan segala kesangsian itu sudah luput sama sekali," tegasnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM