"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Selasa, 21 Julai 2009

500 tetamu kelab gay terkedu

ULASAN MR. AKI - GAY2 ini patut d HUKUM ( kasi rotan/ pukul pantat dia - pungung ) karaja diurang ini kala2 KUDA dan KARABAU ...adaka mangantam sesama sendiri...? kanapa ini barlaku ? jawabnya; kurangnya pamantawan oleh pihak berwajip ... undang2 GAY patut d bahaskan d parliman ... buat undang2 karas lagi .. !!!

Ekoran kelab gay dikepung sebelum diserbu polis awal pagi - 500 tetamu kelab gay terkedu


INILAH kelab gay di Jalan Yap Kwan Seng di Kuala Lumpur yang diserbu polis semalam.



KERATAN Kosmo! 2 Januari 2009.


KUALA LUMPUR - Seramai kira-kira 500 pengunjung kelab gay di Jalan Yap Kwan Seng di sini semalam terkedu apabila mendapati premis itu tiba-tiba dikepong polis.

Semasa serbuan pada pukul 1.30 pagi, kebanyakan pengunjung majoritinya lelaki asyik menari malah ada yang bercumbu dan membuat aksi ghairah bersama pasangan sejenis.

Kelab gay yang dipercayai telah setahun beroperasi itu menjadi tumpuan lelaki yang mempunyai keinginan pada kaum sejenis.

Pada hujung minggu premis itu dikatakan sentiasa penuh dan meriah dengan gelagat pasangan gay yang bermacam-macam ragam.

Pegawai Penyiasat Narkotik Kuala Lumpur, Asisten Supritendan Mohd. Ashril Md. Johar yang mengetuai operasi itu berkata, 28 lelaki dan empat wanita berumur antara 20 dan 50 tahun ditahan kerana positif dadah jenis methamphetamin.

"Kesemua yang ditahan disiasat mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952 yang membawa hukuman penjara tiga tahun atau denda RM5,000.

"Polis turut menemui dadah eramin 5 di lantai kelab itu yang dipercayai dibuang oleh pengunjung kelab," kata beliau selepas operasi itu.

Menurut beliau, ini kali pertama serbuan dilakukan ke atas kelab itu yang beroperasi sejak tahun lalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM