"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Ahad, 28 Jun 2009

Jangan lawan kuasa Allah ...


Antara muka2 Jacko ...dari rambut keriting macam tabuan kepada lurus, dari muka hitam kepada puti, dari hidung kambang kepada mancung.... inilah manusia bila inda puas dengan apa yang ada TUHAN bagi..namun kuasa manusia inda sampai ke mana, walaupun ilmu dia tinggi malangit, wang berbilion-bilion.. kalau inda sadar diri semua itu indada erti ...!!!


pentas hiburan dunia indada yang malawan jacko dia paling HEBAT , dia buli bagi hiburan pada siapa saja...tapi diri sendiri DERITA dan indada yang buli kasi hiburan jacko ketika dia perlukan hiburan ... dalam hidupnya semua dia ada, duit bukan sejuta dua tapi bilion nilai kekayaan yang dia ada ...!!! dia mau tunjuk apa saja pasti dia dapat...dunia indada yang inda kanal jacko. urang ini paling luar biasa...berbanding pemimpin DUNIA yang inda semua nagara dia terkanal ...!!!



DUNIA buli kasi ubah apa saja tapi inda buli kasi ubah TAKDIR ... jadi untuk apa tambirang2, untuk apa sumbung2 , untuk apa cakap basar.... untuk apa membasarkan hidung ...ingatlah semua kita MATI, semua kita MAMPUS, semua kita masuk KUBUR , semua kita bakal d makan ULAT ..!!!


INGATAN PADA PEMIMPIN... siapapun kamu, apapun pangkat kamu, banyak mana sakali pun duit kamu, d kawal macam mana pun kamu, cakap apapun kamu...dan apa saja yang kamu buat...pasti d tulis oleh malaikat dan akan d tanya saat pambalasan d akhirat...!!! jadi kalau kamu sumbung teruskannnnnn...kalau kamu inda tingok rakyat teruskannnnn...kalau kamu pili kasi dengan rakyat silakannnnn...dan buatlah apa sajaaaaaaaaaaa SILAKANNNNN !!!
kalau inda mau baruba, kalau inda ingat cakap urang2 yang kasi ingat....




ULASAN MR. AKI - siapa pun kita tatap MATIIII d masa hidup inilah paluang kita buat amal... amal kajahatan dan amal kabaikan ..
SALAMAT BERAMAL IKUTA SUKA MASING2
( AL -FATIHAH UNTUK RUH JAKSON@ MIKAIL )
semua gambar d ambil dari kosmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM