"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Isnin, 4 Mei 2009

PM D Sabah


Tapai no 1 d malaysia... 1 malaysia juga bah kan ? inda katingalan...

Kamu urang mintalah apa saja untuk rakyat tapi jangan minta tapai aaaaa walaupun ini bulan 5 kamu urang punya pesta manuai ...kalau kamu minta itu tapai d kasi naik tarap bah... kamu minta dengan Pairin kalau dia bagi ka... inda


hari ini sibuk butul ini kk , apa indanya PM baru saja sampai d ibu negeri atas urusan pulitik dan rakyat... sana sini targantung muka PM sambil kataw2 manis, d sabalanya apa lagi bini dialah... dengan pisin rambut macam palakun... tadi mr. aki limpas d padang bandaran dakat bandar, bukan alang2 cantik itu payung2 puti dan kursi meja.. d sisi padang pulak pembasar suara.. takut inda kadingaran suara waktu barucap 1 malaysia punya carita... yang mr. aki tanda tanya, dia punya erti 1 malaysia ini urang2 malaysia paham ka...? tapi kalau surat kabar tampatan semua kata 1 malaysia punya cerita... selain itu bisuk pagi PM mau buat kajutan pigi sanaaaa tamu pinampang... bah kamu urang pinampang jangan lupa aaaaaaaa kasi kejutan mintalah kamu urang purujik naik tarap apa2 yang patut... jangan minta kalap malam d kasi naik tarap. mintalah untuk kamajuan pakan kamu urang...

2 ulasan:

  1. Apa sudah jadi dengan Puak Laknattullah ini? Sesat dan jahilnya mereka.

    Apabila selesai jenazah dimandikan maka ketika hampir siap untuk dikafankan jenazah ini, bangunlah seorang muslimah PAS pergi ke arah mayat dan memasukkan sesuatu berbentuk syiling 50 sen dan berlogo PAS ke dalam mulut mayat dan diletakkan dibawah lidah.

    Selepas memasukkan benda itu, dia terus berucap dihadapan seluruh muslimin dan muslimat di depannya sambil memberitahu bahawa mayat ini tidak akan disoal oleh mungkar-nangkir tetapi akan terus dibawa Allah ke syurgaNya kerana mayat itu semasa hidupnya mengundi PAS dan logo di dalam mulut mayat tadi sebagai bukti dan penjaminnya.

    Mengucap panjang Pak R dan sedih dia melihat orang PAS sudah sesat seteruk itu.

    Dia mengakui bahawa Nik Azizlah bapa segala kesesatan ini.

    BalasPadam
  2. Astaghfirullah al azim....tak pernah saya tahu perkara ini.Sampai macam itu sekali taksubnya orang PAS dengan Nik Aziz.Usaha untuk menyedarkan orang ramai dari kesesatan ini wajib dilaksanakan malah sudah menjadi fardhu kifayah atas kaum muslimin muslimat.Kita tidak boleh berpeluk tubuh membiarkan kesesatan ini.

    BalasPadam

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM