"وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍۢ ۚ قَلِيلًۭا مَّا تُؤْمِنُونَ
dan Al quran itu bukanlah perkataan seorang penyair. Sedikit sekali kamu beriman kepadanya." (QS. AL HAAQQAH:41)

SINI KAMU URANG

Isnin, 18 Mei 2009

Anifa lawan Anuar

Bermula ari ini mr. aki suda kasi waris ini buluk pada mr. aki abad 21 pasal mr. aki suda tua.. bila2 jalan balik kampung asal.

Teruskan datuk.. kasi bungkar habi2an apa yang ANUAR buat janji pada MP sabah..jangan alang2 kalau butul2 datuk d tawar dan d pinang oleh mereka.. tapi kalau lapas ini datuk diam2 saja inda kasi tahu pada rakyat cerita sabanarnya.. maka datuk sedialah d kata oleh rakyat malaysia, yang datuk buat cerita BUHUNG.. ingat datuk jangan kasi malu rakyat sabah... rakyat malaysia mau tahu kebenarannya...kamik akan tungu...

Anifah wajar dedah semua tawaran pembangkang: Zahid

KUALA LUMPUR: Menteri Luar, Datuk Anifah Aman diminta mendedahkan pelbagai tawaran lain yang pernah dibuat pihak pembangkang kepadanya selepas diumpan menjadi Timbalan Perdana Menteri pada 2008 lalu. Menteri Pertahanan yang juga Naib Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, berkata melalui pendedahan itu rakyat dapat menilai pendirian sebenar pembangkang dalam memenuhi cita-cita politik mereka. “Kalau mereka lakukan (buat tawaran), mereka katakan mereka beretika, tapi kalau kita lakukan mereka kata kita tak beretika. “Saya harap dalam perkara ini Datuk Anifah mendedahkan banyak lagi perkara yang telah berlaku ketika beliau tidak menerima tawaran sebagai Timbalan Menteri. “Pada masa itu kononnya Anifah merajuk dan ketika itulah pakatan pembangkang mengambil peluang untuk menawarkan pelbagai, termasuk jawatan kedua tertinggi di negara kita. Itulah angan-angan Mat Jenin yang dilakukan oleh pakatan pembangkang kepada mereka yang dirasakan kecewa,” katanya ketika ditemui selepas majlis perhimpunan bulanan Kementerian Pertahanan di sini, hari ini. Semalam, Anifah yang juga Menteri Luar berkata beliau sedia disaman dan tidak akan meminta maaf berhubung kenyataannya bahawa Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah menawarkannya jawatan Timbalan Perdana Menteri sebagai umpan melompat parti selepas pilihan raya umum 2008.
Ahli Parlimen Kimanis itu pernah menolak tawaran menyertai pentadbiran bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi, sebagai Timbalan Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, selepas Pilihan Raya Umum Ke-12 lalu.

2 ulasan:

  1. hahhahahahahha ... salam tok aki ! (sambil tunduk kepala n cium tangan) ..... perjuangan belum selesai atook!!! selagi kiter semua berdarah anak malaysia .... kita akan lawan tok!!!!! yihhhaaaa


    Satu bangsa kasihi semua

    BalasPadam
  2. kita terus berjuang...kecuali suda mati, pun segala perseoalan kubur kita kana jawab.

    BalasPadam

Kamu buli cakap apa saja kamu suka tapi tangung sendiri aaaaa mr. aki inda bartangungjawab...

Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM